U bent hier

Omarmen van klachten, wensen en suggesties

Datum: 
18-06-2019
Plaats: 

Anker, Muizendries 35, 9070 Destelbergen 

Prijs: 
€175

KWIS je mee? Omarmen van Klachten, Wensen, Ideeën en Suggesties

Termen als klantgerichtheid, onderhandelde zorg, persoonsvolgende financiering zijn intussen gemeen goed geworden. De ‘klant’ heeft hierin een grotere inbreng verworven.

Organisaties en hun medewerkers, maar ook ‘klanten’, hun netwerken en gebruikersverenigingen waren hier aanvankelijk niet gerust in. Niet onterecht, zo blijkt, want de verhoudingen zijn wel degelijk veranderd.
Opnieuw afstemmen is nodig. Misschien moeten we wel leren pro-actief, constructief én professioneel om te gaan met klachten, wensen, ideeën en suggesties. Dit vanuit een gedeelde verantwoordelijkheid, elk binnen de eigen mogelijkheden.

​KWISsen dus. Niet om te winnen maar voor een gedeelde winst: met alle kansen tot een bevredigende invulling van de afgesproken ondersteuning.

Voor wie?: 

Leidinggevenden, stafmedewerkers, kwaliteitsverantwoordelijken