U bent hier

Boekvoorstelling: "Te mooi om (niet) waar te zijn"

Datum: 
23-10-2018
Plaats: 

Arteveldehogeschool Gent, Campus Sint-Annaplein - Sint Annaplein 31, 9000 Gent

Prijs: 
€0

Hoe komt het dat een schoenenverkoper voorop loopt in mens- én klantgericht medewerkersbeleid, een autobouwer de beste service levert en een pretpark de meest klantgerichte organisatie is? Waarom lijkt de term “hospitality” voorbehouden voor de hotelsector en niet voor het ziekenhuis waar ik op vertrouw? Hoe komt het toch dat ik soms vlotter wordt geholpen bij de bakker dan in het gemeentehuis en dat facebook mij beter lijkt te kennen dan mijn wijkagent?

Kort door de bocht en gesproken als een typische rotverwende klant, … maar toch. Hoe komt het dat medewerkers uit social profit dagelijks het beste van zichzelf geven voor hun burgers, cliënten, bewoners, patiënten, bezoekers, … en deze laatste toch niet altijd als tevreden klant buiten stappen? Zou het dan misschien eens aan de organisatie zelf kunnen liggen? ”  …
 
Met deze kritische vraagt schudt Tom Vandooren de lezer goed wakker en komt meteen tot de kern van het boek. Hoe kan een social profit organisatie een klantgerichte organisatie zijn, blijven of worden? Het gaat daarbij niet over klantvriendelijkheid of klanttevredenheid, maar over het doelbewust managen van mensen, middelen en processen om van klantgericht handelen de norm te maken.

Praktisch

  • Wanneer? Dinsdag 23 oktober 2018, vanaf 17.30 u.
  • Waar? Arteveldehogeschool Gent, Campus Sint-Annaplein - Sint Annaplein 31, 9000 Gent
  • Geen eigen parking. Parking Zuid is de beste optie.

Inschrijven

Deelname is gratis. Inschrijving is verplicht via deze link. Mogelijkheid voorzien om boek te kopen.